قبول دارم

beyadmandani

حرفهاي به ياد ماندني

قبول دارم

   قبول دارم

      فرزندان کوهستان همیشه بی دیوار زاده می شوند

     و بی حصار عاشق می شوند

     تو همین را می خواهی

    و من مجنون وار

   تیشه ای برمی دارم

  رو در روی این همه دیوار و این همه حصار

  آنچنان که تو می خواهی

  هی! آنان را باش

برای آنکه عشقی اتفاق نیفتد

همه قهوه خانه ها را بسته اند

همه قلیانها را شکسته اند

بی آنکه بدانند

برای چشیدن طعم سرانگشتان تو

حتی یک قرص نان هم کافی است

 



نظرات شما عزیزان:

فاطيما لوس
ساعت15:07---24 بهمن 1391
سلام مرسي از حضور تو ..اره منتظر قالبم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:9 ] [ عبدلرضارضايي ] [ ]